Alla cyklisters otursdag???

Sitter här i min säng och kollar på TV...tror att jag ska sova snart är jätte trött. Har jobbaat hela dagen idag och det va inte så roligt...men vägen till jobbet imorse var lite underhållande faktiskt. Hann väl gå en tredjedel innan det började, då såg jag en cyklist som cyklade över vägen och helt plötsligt hoppar kjedjan av och hon måste hoppa av cykeln och fixa det...gick i några minuter till och då såg jag en till cyklist som kedjan hade hoppat av på...tänkte inte på det så värst mycket utan fortsatte att gå. Efter ett tag kommer en till cyklist, som får punka på cykeln...nu börjar jag tänka på att det va tur att jag inte tog cykeln...nästan framme på jobbet ser jag en tredje person som kedjan hoppar av för. Då tänker jag att det måste ju verkligen vara alla cyklisters otursdag idag, av fem cyklister som jag möter på vägen till jobber får fyra stycken nåt fel på sin cykel...hmm...konstigt!

image102

Nu ska jag nog ta och sova...om jag ska orka upp och jobba imorgon också...sen är jag ledig på onsdag och torsdag så då ska jag klippa mig, få ansiktsbehandling och fixa ögonbrynen.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0