Dyr vecka...

Har varit en ganska skön vecka, jobbade måndag och tisdag sen har jag varit ledig igår (onsdag) och idag. Nu jobbar jag imorgon och är ledig igen på lördag...fan va skönt!! Detta har dock medfört att jag inte har haft så mycket att göra så jag har handlat en del den här veckan...mest nödvändigheter tycker jag men iaf så har det gått åt en hel del pengar...har bland annat köpt ett par gråa jeans från Tiger, ett par mörkblå jeans från Fornarina, en svart stickad tröja från WESC, en grå kofta från Whyred, lite underkläder från Frank Dandy, skärp, strumpor, foundation, t-shirt...lite blider:

        

     

  

     

Nu väntar jobb till åtta imorgon och efter det kommer C och R hit för att förfesta lite och sen blir det nog Nybron skulle jag tro...får väl se om Fia följer med också. Ska nog ringa till M och se vad hon har för sig, va så länge sen jag träffade henne.

Hoppas alla har haft en bra dag och får ett bra slut på ännu en vecka...snart julafton!!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0