Födelsedagar, shopping och fest...

Känns verkligen som att alla man känner fyller år nu, tror att jag nu på bara den senaste månaden får ihop till 15 stycken som fyller år...blir ju så förvirrad när alla fyller år samtidig, den här veckan är värst...fem stycken, och det visade sig i tisdags när jag skickade grattis sms till Nettan. Det va inte hon som fyllde då utan Therese...så det blev lite fel, haha!
Igår var det fest för tre av denna veckas födelsedagsbarn hemma hos Sara, blev lite sen bara från jobbet men jag kom dit och kom igång ganska bra iaf innan vi tog oss ner mot Nybron, men fy fan vilket väder det var SNÖ!! Och ännu värre var det när vi gick hem, jag och Fia orka bara gå halv vägs innan vi tog en taxi resten av biten....haha, är ju inte så långt hem men det va kallt och det snöade. Men det va mycket trevligt hemma hos Sara iaf, kul att festa lite med mina "tjejer" igen, det får vi göra om snart! Synd att vi träffas så sällan...
Har ju blivit lite nya inköp denna vecka också...i torsdgs slutade jag två, mycket ovanligt...då blev det en tur ner på stan, va tänkt att jag bara skulle köpa ett titthål till dörren...men det blev en klocka också...och lite mat med Emil. Sen bar det av ehmåt för att efter inte så lång stund åka ut till TP för änu mer shopping med Fia. Där blev det några toppar fån JC, örhängen på H&M, ett enkelt linne från Spirit, ett par stövlar från Bergqvist skor och en hel del andra grejer...som jag uppenbarligen redan har glömt bort att jag köpte...haha.

image72   image74

Nu blir det nog ducshen sen ska jag ut till Farfars grav och efter det kanske det blir lite mer shopping med Fia för att förbereda oss för ännu en fest kväll!


Girl you´re out of your mind, you´re my partner in crime!


Kommentarer
Postat av: Malin

Shit vilka läckra skoor! faaasen va snygga.

2007-11-03 @ 11:58:20
URL: http://ohneskog.blogg.se
Postat av: N R 1 2 6

häftiga skor :]

2007-11-03 @ 12:00:16
URL: http://nr126.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0