Stora planer...

Ännu en ledig dag är över...och jag har inte gjort ett skit av vad jag tänkte. Hade ju inte planerat att göra så jätte mycket men hade iaf tänkt att sova länge och sen kanske städa lite hemma. Istället åkte jag ju med C till IKEA imorse...efter några timmar där bestämde vi oss för att ta en tur på stan också. Hade ju planerat att köpa en ljusstake på IKEA men blev väldigt besviken på julsakerna i år...fanns nästan inget fint. Så det blev en från Åhlens istället, en vit i keramik med mörkröda ljus, sen tror jag att jag ska ha gran i istället för mossa...jaja får väl se hur det blir.

När jag varit hemma ett litet tag ringde Fia och vi åkte ner på stan för att fika och handla på Apoteket...haha....blev en lång fika på Waynes och mycket skitsnack...som vi ju brukar vara ganska bra på. En hel del planer kom också upp...men än så länge är det bara jag och Fia som vet om dom...blir nog riktigt bra om det blir så!!

Nu ska jag nog gå och borsta tändena och tvätta av sminket för att kanske försöka sova någorlunda skapligt för en gångs skull.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0