Welcome To The Good Life

Ledig idag...ska bli skönt! Snart kommer C och hämtar upp mig för en liten tripp till IKEA, behöver lite småsaker och kanske lite julgrejer. Efter det blir det förmodligen fika på stan med Fia för att gå igenom helgens bravader...som vi inte skapade tillsammans för första gången på länge.

Igår efter jobbet var jag bjuden till C för att äta mat, riktigt skönt att inte behöva åka hem och laga mat själv så sent. Bara få allt serverat...mycket gott va det! Tack så mycket!

I helgen är jag ledig så då blir det glöggfest med Elena iaf...sen får vi väl se vilka andra som vill komma. Fia kanske kan kika förbi en liten sväng, även om hon jobbar på söndag ;-).





Hoppas alla får en bra dag, nu är det dags att fixa mig lite!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0