Addicted

Usch vad tråkigt det va att jobba idag, hände verkligen ingenting. Satt mest där och glodde kändes det som...men nu är jag iaf hemma och har precis duschat.
Imorgon är jag ledig, skönt! Har bokat tid hos Magie för att fixa håret lite, det va ett tag sen så det behövs verkligen! Sen blir det kanske en tur ner på stan för att se om jag hittar nåt nytt. Känns som att jag inte har handlat på länge...fast jag har förmodligen gjort det...försöker att inte tänka på hur mycket pengar man gör av med på shopping, men det är kul och man blir glad när man har nåt nytt att sätta på dig. Har bestämt mig för att köpa en kalender nu, måste börja skriva upp saker så att jag kommer ihåg vad jag ska göra. Och så kan man ju ta reda på vad man har gjort om man har glömt...haha....det gör jag alldeles för ofta. Efter det blir det nog hem för att rensa i garderoben, har lite rörigt nu...hittar nästan inga kläder, inte bra.

Ha d bra!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0