Bra dag!

Vaknade precis av att mobilen ringde...va kanske bra annars vet jag inte hur länge jag hade sovit.
Idag ska jag ner på stan och fika med Jessica...ska bli jätte roligt. Få prata av sig lite också...även fast vi kanske gör det iaf, men det är roligare att träffas.
Funderar på att gå ner lite tidigare, vill hitta ett par stövlar...men jag vet inte hur  dom ska se ut, vilket kanske är bra, men jag tror att jag vill ha ett par svarta utan klack. Är så tråkigt att gå med gympaskor hela dagarna på jobbet, och det blir lite jobbigt om jag ska ha klackar på...aja får väl se hur det blir.
Jag ska iaf bara ta det lugnt idag och ha roligt, hoppas ni också har en bra dag!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0