Die young, stay pretty

AAHHH!! Vill bara skrika rakt ut! Känner mig så jävla förvirrad, allt händer samtidigt.
Läste nyss Fias blogg, kände igen mig lite i röran..haha resväskan kvar fortfarande. Känner att mitt liv är upp och ner, måste ta tag i det här nu. Det går inte längre. MÅSTE få ordning, först hemma där det har sett ut som ett bombnedslag i flera veckor och sen måste jag ta tag i mig själv. Känner inte för nånting längre, men det ska nog gå att ordna upp.
Nu ska jag verkligen försöka städa lite här hemma, kanske en konstig tid på dygnet. Har lite svårt att sova på nätterna, och så var jag och fick en ansiktsbehandling, färgning av bryn och plock idag då somnade jag förstås till en kvart under masken så nu känner jag mig ännu piggare.

Ha d bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0