Man ska veta att man lever...

Jobbet.....usch jag vill vara hemma i min säng. Blev lite sent igår, eller ska man säga tidigt. Kom hem vid fem...gick upp sju igen för att gå till jobbet. Känner mig inte fräsch idag. Men men...man ska ju veta att man lever. Längtar bara hem nu....till min säng och till min lediga dag imorgon. Kämpa Ida, bara åtta timmar kvar...

Hade en kul kväll igår iaf, blev Tessan först sen var det tänkt att vi skulle gå till Harrys, men där kom vi inte in för vi va för unga tyckte dom. Så då gick vi till Nybron istället och där gick det alldeles utmärkt. Efter det gick vi till Eskil MC ett tag, tog taxi särifrån vid halv fem tiden. Hoppas alla som fortfarande ligger hemma i sängen njuter.

Tack för en trevlig kväll till alla som var med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0