Fan...

Har precis kommit hem från den värsta dagen på jobbet i hela livet typ...känner mig inte alls på humör, länge sen jag kände så här. Vet inte vad det är bara känner att alla känslor stormar. Vet inte om jag ska skratta, gråta eller skrika. Sen skulle jag ha varit ledig imorgon för att packa inför resan med Fia, men då har den som har lovat att jobba istället för mig ångrat sig, så det blir till att pallra sig upp sju imorgon igen. Får förhoppningsvis sluta strax efter ett, då blir det till att göra iordning det sista. Handla lite småsaker som man kan komma att behöva för en vecka på Teneriffa, tvätta lite kläder och packa klart det sista.
Ska bli så skönt att komma bort från allt ett tag, sista tiden har varit lite kämpig, men men så är väl livet. Ska bara njuta och slappna av en hel vecka, funderar seriöst på att inte sätta på mobilen på hela veckan. Då skulle det bli semester.


Nej nu måste jag kolla lite vad jag ska ha med mig och kanske ta en liten tupplur, inte så fräsch efter att ha festat till tre och sen gått upp sju för att gå till jobbet, ingen höjdare.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0