Åhhhh....

Vaknade ganska skapligt idag...även fast jag inte somnade så jätte tidigt...kollade lite tv sen tänkte jag att jag ska göra lite nytta och fixa lite här hemma. Eftersom att jag gör typ allt i min säng hade jag imorse när jag vaknade hämtat ett glas juice...drack inte upp allt utan hade det på databordet innan jag skulle ta ut det i köket...när jag då håller på att grejar och donar råkar jag putta på databordet...och gissa vad som händer?? Jo det jävla glaset med juice ramlar...rakt i sängen!!! Helvet!! Så nu har jag fullt med juice i halva sängen...tur att det är bra väder idag...det blir till att hänga ut allt på balkongen för vädring...åhh underbart att sova sen ikväll...älskar när det är nyvädrat och nya sängkläder...undrar varför jag inte vädrar allt oftare?? Hmm...kanske ska börja med det...

Nu fortsätter jag med dagens uppdrag...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0