Störda krav...

Har känt mig lite dålig idag och igår...typ as ont i halsen och kroppen...inte kul!! Men iaf det jag skulle skriva om...ligger just nu i sängen och funderar på om det är nån annan som är likadan som jag...haha...när jag är sjuk får jag ganska dålig aptit och kan typ inte äta. När jag väl blir hungrig så är det helt störda tider och jag blir sugen på massa konstiga grejer...så resultatet av den här dagen är att jag nu sitter i sängen och äter tonfisk sallad och en Twister...ja som ni märker...jag är nog lite speciell...haha, men hur ska man annars bli ihågkommen?? :-) Är också sugen på pyttipanna nu...men det fanns inte hemma så det får väl bli en tur till triangeln imorgon för att shoppa...haha!!

Sov sött!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0