En dödlig soppa???

Jaha...kom hem från jobbet för några timmar sen...nu har jag duschat och håller på att göra mig iordning för att gå ut och dansa lite med Naima...
Skulle äta mat när jag kom hem så då kollade jag vad som fanns i skåpet och hittade en konserv med nån thailändsk soppa...innan jag gjorde iordning den så läste jag vad som stod på den...en lite text förklarade ungefär följande: Alla kryddor är ätbara men kan vara för hårda eller starka att konsumera. Hmm...så omjag nu råkade få i mig av nån krydda som är ganska troligt...kommer jag då att dö?? Eller vad händer med mig?? Haha...det återstår att se...

Jaja...nu blir det smink och hår sen Harrys!!

Ha en underbar kväll!!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0