Nu är det dags...

...att ta sig i kragen!! Måste se till att städa lite här hemma idag...hatar fan att städa! Borde tvätta fönster också för jag märkte nyss när solen sken i genom dom hur smutsiga dom var...men det är jag dålig på så jag kanske får be mamma istället...men det västa med att städa är nog att dammsuga...vet fan inte hur man ska göra för att det ska gå bra...den låter så mycket och alla sladdar och grejer är i vägen och den åker aldrig åt det hållet som jag vill att den ska...hmm...måste komma på en bra teknik där...

image267
Jag kanske borde ha en sån här...då är det ingen sladd att hålla reda på iaf...hmm...tål att tänkas på...men kommer jag verkligen att dammsuga bättre då är frågan?? Haha...

image268

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0