Nyss hemkommen...

Blev en kväll på stan med brudarna...först mat och mycket skratt på Ming Palace. Efter det gick vi till Perrongen för att ta en drink innan deras bussar kom. Själv traskade jag hemåt...dels för att jag inte åker buss och för det andra så har jag ingen aning om vilken buss jag skulle ta...skulle väl hamna åt helvete om jag försökte mig på nåt sånt som att åka buss...haha!! Tog några bilder också men för min egen skull och för dom andras också så håller jag dom hemliga...haha!! Det var ingen vacker syn...lika bra att dom bara finns här på min dator...

Nu har jag nyss duschat...fan vad skönt det var, hann inte imorse så jag har gått omkring och känt mig smutsig hela dagen och sen skulle man ut och äta också...det va ju ingen hit...men roligt iaf!!

Nu är det dags för sömn innan det blir jobb imorgon, och efter det party med Fia och Linda iaf...sen blir det väl säkert fler men vilka vet man aldrig!

Sov gott och vakna torrt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0