Snowboard i Orsa...

Åhh vad skönt!! Efter att ha jobbat 50 timmar sen i måndags tycker jag nu att jag är värd lite ledighet...så imorgon drar jag till Orsa men min kära familj och åker snowboard över helgen...vad skönt det ska bli!! undrar bara hur det går att åka...har åkt snowboard förut men jag är kanske inte talang...ska tvinga brorsan att lära mig!! Haha...det jobbiga är ju att jag är så rädd för att det ska göra ont om jag ramlar...hmm...hur ska jag lösa det här...får väl antingen låta bli att ramla eller försöka glömma bort ondheten...

image258

Ha en underbar helg mina vänner, själv ska jag mysa hela helgen i skidbacken!!
Dags för lite skönhetssömn kanske??

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0