Basshunter listetta i England?!



Ehh...trodde vi hade hört Boten Anna för sista gången...då går vi och gör en ny verision så att alla som inte förstår svenska också kan lyssna på den till öronen blöder...texten är ju bättre på engelska dock...annars blir det mest sommaren 06 vibbar av den...eller??
Han (Jonas "Basshunter" Altberg) var ju med i Fredag idag också...och som vanligt kom dom omtalade sexbilderna upp...på frågan om han skämdes för att bilderna sprids i england svarade han "Nej, jag tycker att det är bra att engelsmännen får veta att jag gillar sex. Jag tackar för uppmärksamheten och hoppas att det finns någon snygg tjej som vill ta nya bilder tillsammans med mig." Är det någon som är lite intresserad är det väl bara att slå Basshunter en pling;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0