Dagens äventyr...

Idag känns det fan som att jag har flängt omkring hela dagen...började med att gå upp vid åtta imorse för att skjutsa brorsan till skolan, sen städade jag badrummet hemma, åkte till tandläkaren för att laga tanden (fick beskedet att jag måste göra om det igen fast med porslin istället för plast annars trillar den ut igen), sen blev det lunch med en kompis på TP. Efter det åkte jag och hämta brorsan igen och vi åkte till Willys och handlade...efter det TP igen för lite shopping...några t-shirtar, trosor, strumpos, armband och lite annat smått. Efter det väntade IKEA med Fia, kom att bli en mycket underhållande tripp med mycket skratt...haha!! Du är fan bäst sötnos! Kom väl hem vid tio med bilen fullpackad så vi började bära upp allt...måste ha sett väldigt roligt ut...skjutsade hem Fia och nu ligger jag här...ännu en natt som jag är för pigg för att sova...även fast jag gick upp tidigt...konstigt!!

Bjuder på lite bilder på vad jag köpte...blev lite ju lite andra gjejer också...och den finaste av dom alla är ju självklart bilden på Fia i bilen på väg hem!! Haha!!

     

     

image202

Nej...det här går inte...måste fan se till att sova nu!! Hoppas bara att jag kan!

Puss och godnatt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0