Helgen som gick...alldeles för fort!

Helgen har gått sjuukt fort...vet inte varför men så är det. Tiden brukar ju som bekant gå fortare när man har roligt :-) Veckan va seg och jätte tråkig så jag såg verkligen fram emot helgen så att jag skulle kunna få ha lite roligt!
Fredagen började här hemma med lite dricka för mig, Fia, Madde och Linda...mycket trevligt. Tog oss ner mot Nybron vid tolv taget, där härjade vi på dansgolvet innan det bar av hem till Berra för lite efterfest. Började ta mig hemåt vid fyra taget, va en tråkig väg hem och den blev ju inte bättre av att jag kom hem och skulle in innan jag märkte att jag hade glömt kvar väskan hos Berra så det var bara att vända på klacken och traska tillbaka för att hämta den, väl hemma slocknade jag ganska fort och fick sova till elva iaf...trots att folk ringde och väckte mig hela tiden! Ringde upp Fia för en snabb uppdatering av gårdagen...det var ju som Fia skrev inte hon och jag som stod för minnesluckorna denna gång...haha!! Mycket rolig kväll blev det iaf!

  

     

Lördagen spenderades mest i sängen fram tills att det var dags att göra sig i ordning inför kvällens äventyr. Lite förfest hos mig med några gamla klasskompisar och några till. Det blev jag, Nettan, Sara, Airam, Fia, Tuss och Susie som satt här hemma och snackade gamla minne och massa annat skit. Bestämde oss för att ta oss ner på Nybron även denna kväll...och då gör jag det igen!! Jag måste ju vara en av dom dummaste människorna som vandrar på denna jord...tog taxin iaf och när vi kommer ner på stan inser jag att jag har glömt väskan hemma...fick åka en vända till med taxin och hämta väskan sen blev det Nybron iaf...Spran omkring mest överallt tycker jag men kul hade vi iaf!!

        

     

     

Idag var det jobbet som gällde...faen va jobbit det var...skit trött och lite ont i huvudet också...men jag och Naima hade kul och skrattade typ hela dagen..god mat blev det också!
Ville inte åka hem till röran som blev igår...men fick en glad överaskning när jag kom hem. Mamma och pappa hade varit här och lämnat min nya byrå och spegel, när dom va här och pappa fixade sakerna hade mamma städat och gjort fint i hela lägenheten...så jag kom hem till en nystädad lägenhet och kunde slänga mig i sängen och glo på tv och greja med datorn...mycket skönt!!

image219

Nya byrån och spegeln som väntade på mig när jag kom hem!

Nu ska jag nog bädda ner mig i sängen och se om jag kan sova!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0