Lite trött...

Jobbet igen...är trött! Igår va Fia över på kvällen så det blev lite vin och massa skitsnack i flera timmar, mycket trevligt! Haha...många skratt blev det också...och nya planer!

Helgen har varit väldigt bra...förutom att jag måste jobba idag. Fredagen blev det lite dricka hemma hos mig med Madde, efter ett tag drog vi ner till Nybron...va såå längen sen jag va där! Roligt att vara där! Blev till att vandra hemåt i kylan vid fyra taget och vaknade vid elva av att pappa ringde och väckte mig och sa att vi skulle åka till farmor vid ett. Höll på att göra mig iordning som bäst och va nästan färdig, så skulle jag borsta tänderna...det va då det hände! En bit av min ena framtand trillade ur...jobbigt läge liksom...men vad gör man, ingen tandläkare som jobbar på lördagar. Så det va bara att se glad ut och ge sig av! (För alla som inte vet råkade jag springa in i en dörr på jobbet för typ två år sen...detta gjorde att min tand trillade ut...haha...en mycket lustig historia det där!) Vid ett började kalaset för min lilla farmor som fyllde 90 år (undrar hur hon gör för att leva så länge, jag kommer nog inte bli så gammal iaf!!). Började väl dricka vin vid två taget å dagen...haha!! Sen blev det mer dricka och mat och massa bus med mina små söta kusinbarn! Va lite jobbigt att äta med tanden...kan typ inte stänga munnen för då skär jag mig. Fick i mig lite iaf sen blev det dricka för min del...kände mig lite rolig där ett tag...drack lite vatten och sen blev det bättre. När jag kom hem kom Fia över och vi fortsatte drickandet...blev ingen utgång men vi hade kul iaf!

Imorse vaknade jag och insåg att jag hade försovit mig...klockan va typ 20 minuter inna jag skulle börja jobba...så det va bara att ringa och köra upp pappa och låta han skjutsa mig till jobbet, skönt att slippa gå i det här skitvädret!

Nu ska jag nog göra lite nytta här...måste också fundera ut vad jag ska äta...är ju lite svårt när man inte kan tugga som en vanlig människa!

Hoppas att alla får en bra dag, jag ska väl försöka göra det bästa av situationen här borta...

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0