Oväntat...

Som om man inte förstod att han skulle tjäna pengar på den här historien...även om han själv påstår att han inte fått betalt så vet jag inte om jag tror på det...

image241

"Paparazzifotografen förnekar att han fått betalt

För bara några dagar sedan dumpades Adnan Ghalib av Britney Spears.

Nu talar paparazzifotografen ut i tv.

Men - trots ihärdiga rykten om motsatsen - förnekar Adnan att han fått betalt för intervjun.

Det är den amerikanska tv-showen "Entertainment Tonight" som har lyckats få den exklusiva intervjun med paparazzifotografen som i slutet av december blev världskänd.

Den 20 december hoppade Britney Spears plötsligt hoppade in i Adnans bil när hon jagades av ett uppbåd närgångna fotografer. Adnan hade då bevakat stjärnan i flera år.

- Jag var helt oförberedd på att det skulle kunna hända. Jag blev mer än chockad, säger Adnan i det korta klipp från tv-intervjun som nu har lagts ut på nätet.

Under hela den korta men intensiva romansen med världsstjärnan hävdade elaka tungor att Adnan bara var intresserad av att slå mynt av relationen. Detta förnekar han ihärdigt nu.

- Fick du betalt för den här intervjun? frågar reportern Thea Andrews.

- Nej, ingenting.

Men andra, som Perezhilton.com, fortsätter att hävda motsatsen. "

Bild och text Aftonbaldet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0