Vilken lustigkurre...

Måste ju bara berätta om en sak som hände imorse när jag skulle åka till jobbet...började ju med att jag försov mig så jag va tvungen att ta bilen, vilket jag förmodligen inte borde ha gjort men...kom ut och va as trött och skulle hoppa in i bilen...då ser jag nåt som ligger på motorhuven, ser efter några sekunder att det är torkarbladen till bilen...jag måste ha sett ut som en idiot för jag stog där och glodde på torkarbladen utan att göra nåt i säkert en halv minut. Många tankar far genom huvudet och jag tänker typ "jaha...vad ska jag göra med dom här då?"...inser att jag inte vet hur man gör när man ska sätta på domigen så jag tar in dom i bilen och åker till jobbet. Bra att det inte regnade iaf...går och funderar vad det är som kan ha hänt med dom...vem som har tagit bort dom, eller gjorde jag det själv?? Haha...tar flera timmar innan jag kommer på att det måste vara Emil...visar sig också att det är så...mysteriet löst, fick bli en tur hem till mor och far efter jobbet för att fixa det.

Nu ska jag nog sova eller nåt för jag är skit trött!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0