Ett samtal mitt i natten...

...sitter här i min ensamhet och har tråkigt och ska precis börja städa...städar alltid bäst på natten...när hemtelefonen ringer, kollar och ser att det är ett 08 nummer och tänker att det kan ju inte vara nån jävla försäljare nu mitt i natten...så jag svarar och då är det nån som har ringt fel...måste vara sjukt pinsamt för den som ringde, med tanke på att klockan är typ tre...haha...men roligt var det iaf...tur att jag inte sova då skulle jag bli arg...haha...nu ska jag fan städa...eller sova om jag kan...fan för att sova länge på dagarna...måste gå upp tidigt imorrn så jag kan sova...ingen annan är ju dum nog att vara vaken nu iaf...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0