Så galet glad...

....aaahhhh....har haft en underbart bra dag idag...den började med massa beslutsångest och tankar fram tills att jag till slut bestämde mig för att göra det som kändes roligast och inte tänka så mycket...så det som har hätn idag är alltså att jag har bestämt mig för att följa med Sandra, Jeanette och Evelina till Magaluf. Ska bli så sjuuukt kul att komma iväg med massa tjejer och sola och festa!! Studsade omkring på små rosa moln på jobbet och log som en idiot hela tiden. Promenaden hem var så javla lätt idag...även fast allt som kunde gå fel verkligen gick fel kunde det inte förstöra mitt goda humör. Jag snubblade, fick skoskav och massa sten i skorna hela tiden och när jag nästan var hemma och skulle gå över tågrälsen blev det tågöppning (vet inte vad det heter men kallar det så och har nog alltid gjort det, iaf det kom ett tåg och sakerna som gör att man inte kan gå förbi åkte ner), men jag stod där iaf och var lika glad iaf! Nu ligger jag här i sängen och bara softar...snart kommer Sandra då bokar vi resan!

Underbart!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Faan vad kul vi ska ha :D längta längta!

2008-07-12 @ 16:51:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0