Helg igen...

Så var ännu en helg kommen...fan vad skönt! Idag blir det nog lite vin med Jessica och imorrn ska brorsan firas...18 år blev han igår, grattis skitunge! Fy fan jag börjar ju bli gammal nu...

Måste ju för övrigt även berätta om min lilla cykeltur till jobbet idag, har ju haft punka på den X antal gånger och äntligen skulle det vara fixat igen så jag slapp gå den jävla biten till jobbet...gick ju bra i början men när jag hade kommit en bit låt det konstiget och helt plötsligt gick det inte att bromsa...så där satt jag på min cykel på väg till jobbet utan broms, var bara lika bra att fortsätta för om jag skulle ha hoppat av och gått hade jag kommit försent. Varje gång jag närmade mig en korsning tänkte jag "hoppas det inte kommer en bil, hoppas det inte kommer en bil", men jag klarade mig ända fram till jobbet utan att dö...fick ju som tur var skjuts hem av Jessica så jag slapp sätta mig på min fina cykel, som jag dessvärre tror har något ont emot mig, alltis är den sönder eller gör saker som jag gör illa mig av...eller är det gud som vill straffa mig för alla mina synder?? Haha...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0