Helt sjukt trött...

Fan vad trött jag är...känns som att jag kan stå och sova...sitta vågar jag fan inte göra då trillar jag väl av stolen...det här är verkligen illa, kan inte ens minnas att jag har varit så här trött båb gång tidigare...måste va kombinationen av att jobba som en jävla idiot och sena kvällar som ställer till det...den här helgen har det blivit sena kvällar men aldrig särskilt mycket alkohol....seriöst jag måste ju bli piggare...annars kommer jag att somna sovande! Aaa precis så trött är jag...somnade sovande, det var ju inte så att jag menade somna stående...haha!!


Kommentarer
Postat av: N

Du måste ju ta hand om dig juu!

2008-06-08 @ 19:23:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0