Hultsfred 2008 ocensurerat

Så var man hemma igen då...här kommer lite bilder från Hultsfredsfestivalen förra veckan!
Orkar dock inte kommentera alla bilder...men här är i stort sett alla bilder som togs!

     
Packar in det sista i bilen utanför mig.
Mycket var det som skulle in...
Vädret vi lämnade efter oss när vi åkte från min gata...


Så fullpackat det kan bli!

     
Första stoppet på McDonalds.
Andra stoppet Statoil, här mötte vi damen med mustachen...
Solsken!

     
Klar himmel!
Av nån anledning fick vi för oss att den här volvon skulle till Hultan den med så vi följde efter den...
Fortfarande efter den röda volvon...

  
Långt där borta ser vi något som ser konstigt ut...
Efter att vi kört om volvon bestämmer vi oss för att den här husvagnen verkligen måste åka till Hultsfred så det bli till att åka efter den ett litet tag...


Bandet på plats!

     
Mindre problem med tältet som dock kunde ornas med lite hjälp...
Fia tar plats i våra fina stolar!
Madde smakar på ölen!


Mmm, första cidern öppnas!

  
Babyshambles!

  
Rage Against The Machine!

     
Raised Fist!

        
The Hives! Klart bäst av de vi såg under festivalen!

     
Takida!


Berra tog en av alla trasiga stolar...

     

     
Jag och Madde!
Hur vet man när alkoholen börjar slå till?? Nä man tar bilderna uppochner kanske...haha!!
Pusskalas!


Borde kanske också haft solglasögon på mig här...haha!!

     
Nyvaken...
Ja, vad säger man...
Nyvaken här med...

     

     

     
Berra!
Solglasögon är bra!
Lite trött??

     

     

     

     
Madde är lite schliten:-)
Vad gör Patrick med min Fia...
Fia njuter av solen!

     


Jag och Fia i solen!

     

     
Jag och Fia lite bleka..
...bättre nu kanske?!?
Göteborgare!

     

     

     


Puss älskling!

     

     
Alkoholintag!
Dans!
Allvarliga tankar:-)

     
Mera dans!
Trötta...
Madde och Berra!

     
Tim!

     
Micke!
Micke och Patrick lånade en megafon...
Kerstin vilar ögonen...

     

     


Tidigt på lördagsmorgonen!

       

        

     
Emelie!
Det är en konst att sove med ena ögat öppet...
Glad!

           


Lite stödvila...

     
Madde totaldäckade...
Madde igen...här passar hon sig för vassen iaf...
Tim!

     
Patrick var lite onykter kanske??
Aaaa....
Micke också lite påverkad...


Vadå?? Min näsa är väl inte alls röd?!? Haha...


Sötaste och kanske till och med den minsta festivalbesökaren!

     
På g hem...
Fick äran att köra sista biten...
Madde ville inte se hur fort det gick...

     
...och Fia ville inte synas!
Här ska Madde visa att jag låg i arslet på alla bilar...
Omkörning på gång...

Nu är det bara att börja ladda om för på torsdag bär det av till Öland för midsommarfirande med mer fest och tältande! Hoppas på lite varmare väder bara, var ju så jävla kallt på kvällarna och nätterna där nere...

Nu är kanske lite sömn på sin plats...eller kanske ska jag städa lite, är inte så trött än och det behövs lite fix här hemma...hmm...brukar ju oftast städa ättre på natten men det är fan skönt att sova med...måste tänka lite grann innan jag bestämmer mig!

Puss

Kommentarer
Postat av: Sofia

Älskling, vilka fina bilder :D

2008-06-17 @ 14:33:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0