Hårsprayade händer...

Så var även denna helg över...har haft mycket kul!! Lite jobbigt att jag har varit förkyld bara...men men...försökte ju med min dunderkur på jobbet i lördags, vilken bestod av alvedon, massa c vitamin i olika former och red bull. Kan inte säga om det blev bättre men det blev iaf inte sämre...haha!! Senare på kvällen hos Sara fick jag veta att man minsann inte ska dricka alkohol och käka alvedon, så jag tog ipren istället...tack för att jag lever Sara!

  

  

Ja kvällen började ju som sagt med förfest hos Sara sen begav vi oss ner mot stan där det var fullt på Nybron så jag Fia och Madde tog oss vidare till Raw...hade aldrig varit där tidigare faktiskt...var lite skeptisk till en början men det var faktiskt bra! Synd bara att det ska ligga så helvetes långt från hemifrån. Var där i nån timme innan vid tog oss hem till mig för lite efterfest, mycket trevligt! Länge sen jag var vaken så länge faktiskt...kom väl i säng vid halv sex taget och sov till tolv.



Dagen har spenderats i min säng till större delen...lämnade lägenheten i 20 minuter för att få skjuts och köpa pizza sen var det tillbaka i sängen igen...såå skönt att inte göra nånting ibland! Har äntligen kollat på Gossip Girl också...sju avsnitt har blivit avklarade hittils och nu blir det kanske ett till sen ska jag sova om jag ska orka jobba imorgon.





Måste ju även passa på att säga tack till Emil som diskade min disk igår när jag duschade...blev lite förvånad när jag kom ut och han stog där med mina fina rosa diskhandskar och grejade!!



Ohh...en sak till som jag kom på...min kyl blev lite tommare igår efter besöket, mycket skönt...har varit proppat med flytande saker där inne sen typ december men nu har det blivit lite mindre!!

För att sammanfatta helgen kan jag säga att den har varit mycket underhållande! Fest, dans, hårsprayade händer, lite mer fest och mycket kul folk!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0