Konsten att bränna makaroner...

Jaha...börjar nu seriöst fundera på att ge upp med att försöka laga mat...har ÄNNU en gång lyckats bränna makaroner...hur gör man det liksom...och så blev dom inte ens färdiga...och jag hade mycket vatten...men men...undrar om man inte kan koka makaroner i riskokaren...fick en sån av mamma och pappa när jag flyttade efter att jag hade bränt X antal kastruller för dom!

image282

Så nu blir det till at hugga in på mina brända delvis råa och brända makaroner...tror även at jag kanske ska försöka catcha up lite gran och kolla på Gossip Girl eftersom att jag inte har haft möjlighet att se det på tv än!!

Eller kanske borde kolla upp lite inför kvällen först...hmmm...kanske borde se över sprit förådet inför kvällen annars måste jag ta mig till glasbanken på något vänster...är ju sämsta vädret ute och jag har ingen bil...attans!! -kanske ska låna en av nån!!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0