Fredag 20.00

Åhhh vad jag vill att det ska vara frredag kväll klockan åtta nu...då är nämligen ännu en jobbvecka över och jag kan slappna av och vet att jag inte ska jobba förs på måndag...förmodligen...imorgon blir det party med Madde, Linn och några till...synd att jag jobbar så sent annars skulle det ju vara trevligt med lite grillning på djurgårn (och så skulle jag ju få inviga min MYCKET fina vinväska som jag fick av Johan och Linda i födelsedagspresent, tack sötnosar! Kanske blir på min balkong eller Maddes bakgård istället då...är det fint på lördag ska jag nog till djurgårn ett tag iaf...brukar vara mysigt!

Nu ska jag fortsätta med min städning tror jag...har ju hållit på hela dagen men är ju så för jävla tråkigt att jag måste ta tv pauser hela tiden...haha!!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0