Massa blandade bilder...


En solig dag tog sig jag, Linn och Madde till Donken för glass och dricka...Madde provade rutchkanan...

Lite bilder från valborg som jag inte lagt in tidigare...håll tillgodo...haha!!
     
Fia tog på sig partytröjan senare på kvällen.
Camilla och Richard ser glada och fulla ut!
Nu börjar fyllan smyga sig på:-)

     
Musictime!
Camilla!
Grillning!

     
Jävligt rökigt...
Jag var törstig...
Brorsan ser lite dragen ut...

     
Den beryktade Tummen!
Käk!
Va ju tvungen att ta med den här bilden...tummen e fan större än potatissalladburken...

  
Inte alls påverkade av rusdrycker...haha!!
Lite kyligt efter badet...


Nu lite bilder från bröllopsfesten!
     
Brudparet anländer!
Såå söta!
Igors mor höll tal...här kom dom första tårarna.

     
Igors syskon höll också tal...ännu mer tårar!
Fantomen och Guran underhöll...
Micke och Nisse!

     
Efterrätt!
Igor och Therese!
Mycket skratt!

     
Kvällens underhållning!
Jasmine dansade på scenen!
Jag och Therese!

Timmarna gick...
     
Igor och Therese dansar på scenen...
Hikko i den stora hatten...(va fan de nu heter??)
Markus...kvällen närmar sig sitt slut....

  
Erik va lite trött...
Dennis!

Till sist måste jag ju bara påpeka att jag har lagat mat idag...riktigt duktigt!
Till och med utan några allvarliga brännskador eller större katastrofer med fläckar på kläderna (nog för att jag fick på mig men inte så mycket som jag brukar...haha!!
Köttfärssås och spagetti blev det...till och med grönsaker till!
  
Jag kan ju om jag vill...och orkar...haha!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0