Mycket kul, lite sömn...

Har haft en mycket trevlig helg!! Blev förfest med Madde när hon jobbade igår...haha...hon måste ju få lite sällskap innan vi ska ut och härja i stan...blev Raw igår, mycket kul!! Efterfesten blev hos mig och höll nog på in på morgonkvisten...tror att jag kom i säng vid sex tiden...sen var det bara att le och vara glad när jag blev väckt vid tio för att åka ut till sommarstugan och fira farmor lite på morsdag...blev mest till att sova på bryggan i solen, men även ett bad i det kalla vattnet...fan bra mot bakfylla...haha!!
Sen åkte vi hem och så blev det morsdag middag på Grappa!!

Nu är jag trött som ett as och ska fan sova snart!!

Sov sött!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0