Godmorgon!!

Ligger fortfarande kvar i sängen och drar mig...kännde för en rejäl sovmorgon idag och så blev det också. Vaknade fr ungefär en timme sen och har sedan dess legat i sängen och kollat lite på TV och försökt lista ut vad det är för väder ute...skulle tippa på skitväder...hör vinden vissla och ibland tror man hela huset ska rasa...emellan åt hör man även regn eller snö som slår mot rutan...är inte ens sugen på att gå upp och dra upp persiennerna för att kolla ut. Blir sängen ett tag till och mitt nya favorit program på TV under dagtid...Rachel Ray...haha!! Det är typ det enda som går på TV på dagarna förutom tv-shop...
Sen måste jag ta mig upp, duscha lite och om jag orkar göra något väldigt smärtsamt med mina ben...


♥ ♥ ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0