What to do??

Okej nu är det så här...jag har funderat i flera veckor på den här saken...kan verka vara en liten grej men ändå känns den stor på något vis, och när ni läser det här kommer ni säkert tänka "jaha och det där är vad hon kallar problem?!?". Mitt problem handlar om kläder...skräll...men inte vad som helst för kläder. Jag har en väst som är gjord i fusk päls, mitt bekymmer är om jag ska använda den eller inte? Den är offwhite och praktiskt taget oanvänd, det jobbiga med att använda den är stan jag bor i...här vet nästan alla vilka alla är och man kan bli dömd jävligt lätt, hade det varit en lite större stad hade det inte varit nån tvekan om att jag skulle ha använt den, men just här känns det som att man skulle synas så sjukt mycket och få många dömande ögon efter sig. Även fast det är fusk päls så är det så det är här...men så har jag även funderat mer runt det på sista tiden. Man får ha skinnjackor, skinnväskor, skinnhandskar och skinskor...då är min fråga: är det skillnad på päls och skinn?? Jag vet fan inte om det är det...så vad tycke ni?? Använda eller ej?? och vad är skillnaden mellan skinn och päls??

♥ ♥ ♥


Kommentarer
Postat av: Sessan

Klart du ska använda den, skulle ja ha gjort. Du ska helt enkelt skita i vad andra tycker =) Det är min åsikt ialle fall hihi... Puss

2008-11-19 @ 15:32:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0