Alla dessa "borden"...

Jag undrar egentligen vad man ska göra med sitt liv?? Det finns så mycket saker man borde göra...men alla krav gör att jag inte vill göra annat än det jag göra nu. Bara glida omkring och göra det som jag känner för, ha roligt med kompisar, jobba några dagar i veckan, slappa och festa på helgerna. Ju mer jag tänker på vad man borde göra ju mer vill jag bara skita i allt. Jag ser mina vänner som börjar plugga, skaffar bra jobb, gifter sig och till och med skaffar barn. Många av dom inte ens lika gamla som jag. Istället är jag den som gör allt på impuls, får jag för mig nåt gör jag med största sannolikhet det. Säger upp mig från jobb utan en enda tanke på vad jag ska göra istället (endast för att jag tröttnar och tycker det är tråkigt), jag har inte ägnat en tanke på vad man skulle kunna tänkas plugga till och barn ska vi inte ens tala om.
Egentligen borde jag skaffa ett bättre jobb, jag borde plugga vidare, festa mindre, spara mer pengar och jag borde inte shoppa så mycket som jag göra (fast det har jag blivit bättre på faktiskt).
Det största "bordet" av alla och som egentligen innefattar allt ovanstående är väl ändå att komma på vad jag vill göra med mitt liv. Det största problemet är dock jag själv...
Jag vill inte, jag orkar inte och jag tycker det är för jävla tråkigt!!! Ingen som känner som jag?!?

♥ ♥ ♥


Kommentarer
Postat av: Sara

Jag känner precis som dig! Vem vill växa upp och bli tråkig? ;)

2008-10-16 @ 22:05:13
URL: http://ladysara.blogg.se/
Postat av: Anonym

Gums, jag känner igen mig i dig. Men jag måste ge dig en applåd för din shopping, den existerar ju knappt längre! Jag önskar jag vore som du, eller rättare sagt min plånbok önskar att jag var mer som du ;)

2008-10-17 @ 14:23:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0