Allt e så snurrigt jag lovar å svär...



FAN luckorna kommer ibland
Lika snabbt som att jag glömmer ett namn
Tanken försvinner och drömmen blev sann

Ristade vägen hem på mina ben
för blinkar jag ute då blir det problem
va skulle jag säga vad var det för fel

Å tänk va jag blinkar fan under en månad
Va va det du hette, sekunder försvann
Jag kom ihåg att jag bara glömde ditt namn
Jag lider visst av lite sömnbrist
Kalla mig för mister guldfisk
Ingen kan toppa det minne jag har
Allt blåser bort trotts att vinden e svag
Hjärnan e tom jag minns inget idag

Du kan se mig glida ut på klubben ganska packad
kommer du ihåg mig mannen klart man måste tacka
Fronda (läs: Ida) heter jag, jag lever i min lilla glasskål

Guldfiskballaden, Fronda


Japp, precis så är det...glömmer så fort jag blinkar typ...
Några exempel på vad jag brukar glömma:
Mitt personnummer
Namn på personer
Mitt telefonnummer
Att svara på SMS
När jag ska jobba
Att jag ska träffa nån 
Även andra saker som jag säkert har glömt just nu...haha...

Ha en bra dag!
Puss/Ida "aka" Guldfisken

♥ ♥ ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0