Vill ha...

Är grymt sugen på de här smyckena, alla från Frozza!


Creoler med döskallar som är klädda med Swarovski-kristaller.


Lyckoarmband med de 12 djuren från den kinesiska-zodiaken.
 Enligt den österländska filosofin symboliserar de lycka, god hälsa och rikedom.

Armband med stora blanka kulor, finns i fler färger.

Glöm inte att använda rabattkoden 0161 när du shoppar loss på Frozza, då får du 10% rabatt!


Får se om det blir något inköp denna månad då jag för tillfället försöker att inte handla så mycket eftersom att jag har en hel massa saker här hemma. Dessutom har jag redan handlat lite den här veckan:



T-shirt från Spirit.


Tröja från Gina Tricot.

Blev även lite hårsnoddar och underkläder från H&M.


Nu ska jag försöka ta mig i kragen och börja packa lite saker, borde ju börja nu eftersom att jag kan flytta i princip när som helst...men det blir säkert bra!! Haha...

♥ ♥ ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0