Fortsätta eller inte??

Har varit jävligt lat med det här på sista tiden. Vet massor av saker jag kan och vill skriva om, problemt är bara att jag inte har nå lust. Finns så mycket jag skulle vilja dela med mig av...


Mina tankar just nu:


Jag försöker ta vara på nuet samtidigt som jag tar mig in i framtiden. Jag vill någonting nytt men samtidigt vara kvar i det gamla. Gör mitt bästa för att förstå men andra missförstår. Jag har ambitioner men andras ambitoner om mig är större. Känner pressen från alla håll, men kanske mest av mig själv. Allt ska vara kul, men jag vet att allt inte alltid är kul.



Jag har länge skrivit den här bloggen för min skull, för att jag ska ha någonting kul att se tillbaka på. Nån slags hyllning till mig själv och mitt liv. Frågan är bara hur länge till??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0