The crazy life of Me...

Ibland undrar jag varför mitt liv är så galet som det är...inget illa med det, men man vet aldrig vad en dag med mig kan innehålla. Det verkar inte bli bättre heller, helgens bravader ska vi inte ens tala om...får väl se hur kryssningen nu i helgen går...har dock köpt en t-shirt som passar ganska bra till mig...ingen bild på den men det kanske kommer...

För övrigt så har hunden börjat intressera sig för elektronik, hon biter och tuggar i telefoner, tv-dosor, sladdar aa typ allt av hård plast. Jag har även hittat 15 euro i min bh...ett mycket bra gömställe?? Eller vad tycker ni?! Bra tajming dock då kan jag använda dom på båten i helgen...om det går. Idag är även dagen då min framtid bestämms...hoppas det går bra, annars blir det panik!!

Och en sista hälsning till Jessica, jag hoppas at allt går jätte bra för er idag, och at jag snart får komma och hälsa på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0