Oviktigt...

Jag mår illa...det vill aldrig försvinna! Och jag tycker synd om min lilla bebis, hon har så ont av växtverken och haltar så mycket...lilla pluttan! Finns ju inget man kan göra heller, går ju inte direkt att förklara att det kommer att gå över snart...

Har nyligen gått igenom alla bloggar också...har kapat ner listan ganska rejält på sista tiden...
Vissa fattar jag inte ens varför jag läser...är så sjukt töntiga att jag bara garvar, men på något vis lockas jag tillbaka flera gånger om dagen för att se om dom har uppdaterat nåt. Det är stora bloggar som sägs "tjäna mycket pengar" jag tycker är värst, samtidigt är ju jag en av dom som gör dom "rika"...det har blivit ett beroende och jag måste kolla hela tiden!
En annan grej jag tycker är kul är bloggar som är skrivna av killar, blir liksom en helt annan grej än att läsa en tjejblogg. Blir inte lika mycket tjafs om ingenting, på dom flesta, är inte alltid jättekul att läsa om vad folk har ätit till frukost och var dom ska fika i eftermiddag...det finns dock en sån som jag läser, men det är bara så sjukt kul att jag dör...haha...

Meningslöst inlägg av mig? Ahahaha...nu ska jag städa badrummet...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha, jag kan ju undra vem du menar! ;)

2009-09-02 @ 09:21:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0