Ja, vad säger man?!

Några saker jag brukar fundera över, muppiga saker utan mening men det är det är såna viktiga saker jag tänker på helt enkelt...

-Varför är det alltid bara äckliga godisar kvar i påsen när den nästan är slut? Man har ju ändå inte köpt nåt äckligt...
-Varför kan jag inte ha munnen stängd när jag måla mascara?
-Varför uppstår det alltid tystnad när man åker i en full hiss?
-Varför trycker jag alltid hårdare på tv-dosan när batterierna håller på att ta slut?
-Koncentrerar man sig verkligen bättre med tungan utanför munnen?



Allvarliga tankar från mig...

Kommentarer
Postat av: Sofia

Du missade en! .. ska Sofia börja blogga igen? (vad tycker du?)

2009-08-25 @ 19:47:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0