Fiffilurar om helgen...

Ligger i sängen och funderar...tankarna är inte muntra kan jag lova. Känner mig som typ vääärldens tråkigaste människa, vad har jag gjort på sista tiden egentligen? Typ inte ett jävla piss, varför? Har jag blivit en tråkig jävel som sitter hemma och surar på helgerna? Detta duger verkligen inte! För bara några månader sen var det otänkbart att inte göra något kul på helgerna, vad har hänt nu liksom? Nee det här fungerar inte längre, jag måste göra något åt mitt liv och det NU! Eller kanske inte idag eller imorgon men till helgen då jävlar ska jag ha kul! Skiter i om jag jobbar och kommer att vara trött dagen efter på jobbet, för på sista tiden har jag till och med varit så förnuftig att jag inte har druckit något typ dagen innan...men den här helgen skippar vi det. Kanske ska jag ta och ha födelsedagskalas för min lilla bebis? Hela ett år blir hon nästa vecka, sjukt va fort tiden går...känns som igår när jag hämtade henne och hon vägde åtta kilo, nu ungefär tio månader senare väger hon typ 45 kilo och är typ fem gånger större än hon va då.

Ja så blir det nog, ett års kalas med god alkohol...vem vill komma?

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Hurra! Ska iväg till stockholm på fredagen, men om jag kan så är jag på!

2009-12-01 @ 22:42:01
Postat av: anna wetterstrand

självklart eeeeda!!! låter som en kanonide.. började oxå undra vad som tagit åt dej ;) jag kommer!!! :D pusss

2009-12-01 @ 23:02:59
Postat av: Sara

Ahh, jag vill ju komma men ska iväg till sthlm för att fira bror som fyller! Men jag får fira henne ändå sen en annan dag. puss

2009-12-02 @ 00:21:10
URL: http://ladysara.blogg.se/
Postat av: madde

Åh hade vart kul att komma och fira! Vi åker till egypt på fredag så kan nog bli lite svårt :-p

Men får pussa henne grattis från mig och hoppas ni firar ordentligt!

2009-12-02 @ 14:16:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0