Tack för den julklappen liksom, suckers!

Jahaja, då va dagen här...som jag verkligen inte väntat på. Fast kanske är det bra ändå, en spark i arselet att göra något annat. Arbetslös för första gången i mitt liv i januari då...känns ganska jobbigt faktiskt. Även fast jag hade tänkt säga upp mig, men det här jobbet kändes iaf som en liten trygghet tills jag hade allt annat klart för mig. Men nu är det som det är och jag kan inte göra något åt det, bara att gå vidare...hitta nåt nytt eller börja plugga.
Har i annat fall övat på mina housewife skills idag med lite bakning...pepparkakor, knäck och risbräck...kan ju kanske gifta mig med nån rik jävel och bli hemmafru, har ju sett att Paul Anka ska skilja sig nu...haha!
Försöker se det lite positivt men är rätt svårt ändå, känns ju jobbigt att vara typ ledesen eller vad det nu är jag känner...är så mycket blandade känslor så kan inte riktigt skilja på dom. Jag vet ingenting, har gått omkring med ett tomt ansiktsuttryck ända sen jag fick reda på det...hur ska man reagera liksom? Life's a bitch, get used to it!

Tack för den julklappen liksom, suckers!

Kommentarer
Postat av: Mr T

Usch då, låter inget vidare. Men det sägs ju att allt ont för något gott med sig! Hoppas det löser sig bra

2009-12-08 @ 22:19:48
URL: http://livetsommrt.blogg.se/
Postat av: Sara

Det kommer lösa sig gumman, det gör det alltid. :) Och man får må dåligt en tid över det, det är mänskligt.

Men inte får du gifta dig med Paul Anka, då måste du suga av honom varje morgon. Fatta äckligt!

Imorgon snackar vi och super bort våra problem.

Love you! Puss

2009-12-08 @ 23:00:58
URL: http://ladysara.blogg.se/
Postat av: Sofia

Haha, ja, go for Paul ;) Och om inte de fungerar så såg jag att Anna Anka söker en assistent, söka? ;)

2009-12-09 @ 16:59:03
URL: http://laii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0