Världens finaste julkort!

Har typ inte kollat posten på flera dagar, men igår började påsen bli full och när jag kom hem i natt så kollade jag vad som va i den...mest skit i form av reklam men sen fanns det en sak som gjorde mig sååå glad! Det var typ världens världens finaste julkort, iaf det finaste jag någonsin fått. Från min bästa Sara, det är så fint att det måste hängas upp på en bra och synlig plats så att flera kan se på det när dom kommer hem till mig. Jag älskar det och så älskar jag min lilla Sara, tack hjärtat, har nog aldrig blivit så här glad av post förut!
Kanske tar en bild på det och lägger ut senare, ni måste nästan se detta!

Kommentarer
Postat av: Sara

Ah va kul att du blev så glad babe! =)

Du förtjänar det finaste, för du är finast. <3

2009-12-05 @ 15:01:30
URL: http://ladysara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0