Och nu är det kört...

...trodde seriöst att jag skulle klara mig hela den här vintern utan att drutta på arslet! Men så fel man kan ha...och ska jag ändå göra det så är det lik bra att slå till ordentligt som jag gjorde igår när jag och Emil var ute med Zoéy. Blev en tur till stömsholmen där vi busade och sprang omkring med henne...massa folk går förstås förbi hela tiden och när jag ska sparka på hennes boll blir det en liten fel bedömning, jag missar bollen och faller rakt bak...så där ligger jag mitt i snön och gapskrattar...samtidigt som lite folk går förbi och försöker att inte skratta åt mig :D Men det är ju tur att jag inte sköms så mycket, är ju alltid kul om man kan glädja folk liksom...haha!!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Halloj, Hur går det med lilla vovvsingen då?=) Är de okej om jag lägger upp dig på mina länkar ?:D Kanske du får ännu fler läsare ;) haha..

2009-02-16 @ 23:23:51
URL: http://jenny016.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0