Abstinens...

Jag håller på att bli galen...jag måste få lyssna på musik på nåt sätt! Önskar att jag bara kunde dra på högtalarna på högvolym med vilken musik jag vill och bara ligga i soffan och lyssna...men nej då det går inte tack vare jävla skit människor som finns....dumt att ni går och dör vem fan ni nu är...allt jag vill nu är att lyssna på hög musik, har ju iPoden men just nu har jag inte lagt in nya låtar på flera månader för det funkar inte med den datorn jag har nu...men blir iaf inte samma sak som att lyssna utan hörlurar...

Har även haft en lång och jävligt skön pratstund med min Fia idag, var verkligen skönt att få ur sig alla känslor och allt som bara låg och kokade...skönt med nån som lyssnar och förstår, tack älskling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0