Idag har jag lyckats med...

...att sova till typ 15.30, med undantag för när jag varit ute med Zoéy...efter varje promenad har jag dock tänkt att jag bara ska vila en liiiten stund, det gick ju inte så bra...somnade varje gång.

...dragit på arslet mitt i stan. En liten backe, blöta löv, en halv kebabtallrik på marken och en hund är ingen bra kombination.

...att inte börja städa, trots att jag skulle.

...att skaffa mig en riktig jävla beslutsångest vad gäller helgen, please help me?

Ja en helt vanlig dag i mitt liv alltså, och kom inte och klaga när jag ramlar på fyllan för jag gör det fan i mig i nyktert tillstånd också ;)

Kommentarer
Postat av: Sara

du ska vara med mig på lördag. klart slut! ;)

2009-11-05 @ 22:28:47
URL: http://ladysara.blogg.se/
Postat av: elena

Uppenbarligen inte bara jag som tabbar mig rejält ;)

Ida, du har gjort årets första vintervurpa innan dom riktiga minusgraderna har kommit. Underbart! ;)

2009-11-05 @ 22:46:07
URL: http://elenacharlotte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0