Jaha, nu ska jag dö också...

När jag har kikat igenom mina bloggar så har jag ibland tråkigt, så även idag. Då läser jag ibland tidningen på Internet, kollar mest rubrikerna om det är något intressant. Idag kom beskedet, jag kommer att dö. I min ensamhet och i väntan på döden tänkte jag göra lite nytta, tar fram alla mina skor och väskor som behöver lite ompyssling i form av upputsning och smörjning. Då kan jag iaf har fina skor och väskor när jag dör...



Som om min vanliga otur inte räcker så väntar jag nu också på döden, endast lite tidigare än planerat...

Kommentarer
Postat av: Mr T

Ja det är synd om oss ensamboende, bara att gå och vänta tills liemannen kommer och knackar på dörren. Bara att passa på och roa sig tills dess

2009-11-25 @ 17:23:10
URL: http://livetsommrt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0