Konsten att göra bort mig själv är enkel...

Finns nog en hel del som tycker att jag är knäpp när som läser vad jag skriver här. Allt som kommer upp här finns ute på internet och alla kan läsa det. Ibland mycket privata saker. Men här kan jag uttrycka mig på ett annat sätt, skriva av mig lite. Många inlägg är förmodligen inte till min fördel i livet.
Dock tänker jag efter lite innan jag trycker på publicera knappen, ibland många gånger. Men det här är ändå om mig själv. Min egen skandalblogg kanske? Men den handlar om mig och jag hänger inte ut andra än mig själv. Man behöver ju inte läsa heller om man inte vill...
Om man känner mig och vet hur jag är så är det nog inte alltid jätte svårt att förstå vad jag skriver... Ni som inte känner mig tror säkert att jag är rubbad, men so what?! I like it och jag slutar inte...
Take it or leave it...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0