Losing my mind...

Har så jävla mycket som snurrar i huvudet just nu...vet absolut inte vad jag ska göra. Det är så mycket jag vill göra och skulle kunna göra också men det tar tid och kräver en del pengar...så många drömmar. Drömmar om vad jag ska göra med mitt liv, frågan är bara var jag ska börja. Vad ska jag göra först för att komma närmare målet liksom, spelar ingen roll var jag börjar egentligen kan bara inte bestämma vad.
Har tidigare inte känt att jag har varit mogen att plugga och inte riktigt vetat vad...eller egentligen innerst inne har jag alltid velat göra samma sak men haft lite olika inriktningar och olika kombinationer. Nu vet jag vad, jag vill verkligen göra det och även om det kommer att kosta mig så är jag beredd att betala priset för att få göra vad jag drömt om sen jag var liten.
Har jag äntligen bestämt mig? Kommer jag att göra det? Kommer jag att lyckas? Aaa fan, jag vill, jag hoppas!
Va tror ni?

Kommentarer
Postat av: Tessan

Hej tjejen. Vad är det du vill plugga? Jätte nyfiken. Det är ju bra att du har lite planer för framtiden. Mål är toppen! Lycka till. Kram

2009-11-12 @ 20:08:26
URL: http://tingelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0